7 aprilie 2012

Ieri (  06.04.2012) - Craiova



2 comentarii:

  1. Bună Anișoara ! Te admir foarte mult pentru ceea ce faci - asta este ARTĂ ! - mă ocupam și eu dar nu cu goblen...ochii mei nu au fost niciodată atât de ageri și...de ce să mă alint, cred că aveam nevoie de multe alte calități și nu doar de ochi buni ! Admir enorm de mult oamenii care pot face lucruri pe care eu le consider frumoase dar foarte dificile. Mulțumesc că împarți cu noi aceste splendori și mult noroc și sănătate ! Dacă te ajută cu ceva, pe blogurile rusești găsești multe creatoare asemenea ție...zic și eu...Să ai o primăvară plină de iubire, senin în suflet și mulți cumpărători. Cu prietenie și admirație, Doina

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Doina E greu cu internetul mai usor imi e sa lucrez cu acul Stii cum e cu banii vin si se duc ,multi putini ce conteaza. Sunt fericita ca ceea ce fac e foarte apreciat Paste Fericit!

    RăspundețiȘtergere